מרכנתיל זוכה שוב במקום הראשון במדד ידידותיות הבנקים

עפר גדנקן No Comments on מרכנתיל זוכה שוב במקום הראשון במדד ידידותיות הבנקים

בנק מרכנתיל מוביל בפער משמעותי ומדורג בראש רשימת הבנקים כבנק הידידותי ביותר לעסקים קטנים ובינוניים לשנת 2022

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משרד הכלכלה פרסם את מדד ידידותיות הבנקים לעסקים הקטנים והבינוניים עם מחזור שנתי של עד 50 מיליון שקלים, לפיו עולה כי בנק מרכנתיל מדורג שוב במקום הראשון ומוביל בפער משמעותי על פני יתר הבנקים בציון הכללי של המדד. מדובר בנתון משמעותי המציב את מרכנתיל כבנק המוביל בתחום העסקים הקטנים והבינוניים.

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה פרסמה את "מדד הידידותיות" של הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים לשנת 2022, ממנו עולה כי בנק מרכנתיל מדורג במקום הראשון מבין הבנקים ומוביל בפער משמעותי גם במרבית הפרמטרים שנבדקים במדד הממשלתי הרשמי. המדד הכללי העניק ציון של 97 מתוך 100 לבנק מרכנתיל, ובכך ניצב בנק מרכנתיל כבנק הידידותי ביותר לעסקים קטנים ובינוניים.

המדד מתבסס על חמישה פרמטרים המרכיבים את הציון הכללי: היקף האשראי של הבנק לעסקים קטנים ובינוניים מסך האשראי העסקי, יחס הריבית לסיכון  האשראי שעסקים קטנים ובינוניים מקבלים מהבנק, שיעור הרווחיות של הבנק מהכנסות שאינן ריבית (עמלות שונות), סקר שביעות רצון של עסקים מהבנקים ומשוב יועצים פיננסיים על הבנקים.

על פי המדד, בשלושה פרמטרים קיבל בנק מרכנתיל ציון 100, ביניהם, שיעור האשראי שהוקצה לטובת העסקים הקטנים והבינוניים מסך האשראי שהעמיד הבנק, וציון סקר שביעות הרצון של העסקים מהבנק. במשוב היועצים הפיננסיים קיבל בנק מרכנתיל ציון גבוה של 96.

מדובר בנתונים משמעותיים המציבים את מרכנתיל כבנק מוביל בתחום העסקים הקטנים והבינוניים, וזאת כחלק ממדיניות הבנק לספק מעטפת בנקאית הולמת ושירות מיטבי לעסקים.

מר שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל : "בנק מרכנתיל חרט על דגלו את קידום העסקים הקטנים והבינוניים, המהווים מנוע צמיחה משמעותי ומרכזי במשק הישראלי. כבנק שמתמחה במתן פתרונות בנקאיים לקבוצת עסקים זו, אנו רואים בתוצאות הסקר, המציבות את הבנק בצמרת המדד זו השנה השישית ברציפות, ביטוי מעשי להבנת העסקים והיכולת להעניק להם כלים מותאמים לפיתוח ושגשוג. המדד משקף, בין היתר, את מידת שביעות הרצון של הגורמים העסקיים המחפשים מימון למינוף העסק. בנק מרכנתיל מחויב להמשיך ולהעניק שירות איכותי וברמה מקצועית גבוהה לכלל לקוחותיו".



0 תגובות